Слънчев новогодишен кръг върху руините на Баренфелс

След цялата лакомия днес изгорих няколко калории.

кръг

От Жп гара Aesch по протежение на WW до Замъкът Ангенщайн. Вляво покрай пристройките и вдясно отново в края на гората. (Т1)

На Пътека по билото до горската пътека на 400м. На кръстовището на непоказаната пътека се изкачете през храсталака на изток до "Ров". Слезте в тях. Вдясно, надолу по стръмна, чакълеста, хлъзгава пътека и под скалите на изток, покрай хижа, вградена в скалата, докато разклонение вляво дава възможност за изкачване. (Т2)

За съжаление изкачването (I-II) приключи твърде много и аз съм в средата му Руини на Баренфелс. Няколко стъпала и парчета стена са единствените видими останки. От горната платформа имате красива гледка към Бирстала. Обратно в двора на замъка се преминава през процепа от северната страна. Необходимо е да се изкачи параграф висок един и половина метра (I), който благодарение на масивен корен не създава големи проблеми. По-надолу към Ферма Ober-Aesch Pt. 460. (Т2)

По асфалтовия път на юг и на ръба на гората без път вляво до скалите на Тюфъл гора. Бърза бъркотия и станах. При преминаване на елени по Fluh (T3) и през канавката обратно надолу към пътя. Отново във фермата Обер-Еш Следвам WW назад Жп гара Aesch. (Т1)