Туристическа ваканция и скандинавско ходене в Рудните планини

Открийте красивото Рудни планини пеша! Около Шелерхау, центъра на ваканционния регион Алтенберг, сърцата на туристическите туристи и любителите на скандинавското ходене бият по-бързо. Вземете един от нашите екскурзии с екскурзовод с вътрешния активен екип или разгледайте очарователната зона на Osterzgebirge.

рудните

Избор от различни туристически карти са на разположение в нашия хотелски магазин. Нашият Активен екип ще се радва да ви помогне да го съберете индивидуални маршрути. За незабравим туризъм или ваканция за скандинавско ходене в Рудните планини.

Особено чудесно за туристи!

• Разнообразни обиколки в Източните рудни планини
  • Различни нива на трудност
  • Разходки с водач
  • Туристически карти в хотела
  • Измиване на туристически обувки

Нашите ТОП походи за любителите на природата и туризма

в Алтенберг в Рудните планини

Поход до ботаническата градина

лесен маршрут
приблизително 5 км, приблизително 2 часа време за ходене

път

Походът започва под хотела в "Engel und Bergmann"; от там по главната улица. След около 2 км ще стигнете до Горния хан и входа на Ботаническата градина. Върнете се обратно през височините Schellerhauer. Придържайте се наляво на изхода на Ботаническата градина и вървете нагоре. След около 200 м пресечете селския път (тесен асфалтов път) и след това следвайте Zechenweg до табелата за минната индустрия. Оттук вървите по новото засаждане и се насочвате към гората. Пътеката продължава вдясно в края на гората, така че стигате до Julius-Schmidt-Steig. Отляво има убежище, което е идеално за кратка почивка. След това следвайте пътеката за около 2 км до борда за скандинавско ходене в нашия хотел. Оттук тръгнете надясно, на кратко разстояние по стръмната пътека и вече стигнахте отново до нашия AHORN Waldhotel Altenberg.

природни забележителности

Над 1400 култивирани растителни вида от рудната планинска флора и алпийските средни и високи планини на Европа, Северна Америка, Азия и от Кавказ; Обща площ от 1,5 хектара

Поход на Bärenfelser Glockenspiel

Умерено взискателен път
7 км, приблизително 2,5 часа време за ходене

път

Старт в хотел "Engel und Bergmann". Следвайте Matthäusweg в посока Bärenfels и се придържайте към жълтата точка на белия квадрат. В къща № 26 (Lindenhof) слезте през двора по горската пътека. След около 1 км ще стигнете до първите къщи на Bärenfels. Завийте наляво в спа градините към Glockenspiel.

За обратния път използвайте дясната страна на пътя нагоре към края на града. Завийте надясно по горската пътека към Schellerhau. След около 400 м на кръстовището следвайте жълтата маркировка върху бяла земя до Шелерхау. След като стигнете до първите къщи, можете да завиете наляво на улицата или надясно към Ной-Шелерхау. В началото на Neu-Schellerhau завийте наляво по Julius-Schmidt-Steig, който следвате до ски лифта и по-нататък през гората до ориентационната маса. Вляво пътеката води стръмно обратно към хотела.

природни забележителности

Целогодишно, всеки час на час, звучат мелодиите на камбаните, които се управляват от музикален механизъм и с любов, направени от мейсенски порцелан; Разнообразни мелодии на камбаните на Баренфелстер.

Място за наблюдение Stephanshöhe

светлина
около 3 км, приблизително 1 час време за ходене

път

Започнете наляво от AHORN Waldhotel Altenberg към бариерата, нагоре по стълбите към гората. Кратка, стръмна пътека води през гората до кръстовището с Julius-Schmidt-Steig при борда за скандинавско ходене. От там завийте наляво, през гората до наблюдателната точка. Обратно по същата пътека до Julius-Schmidt-Steig, завийте наляво през гората до ски пистата. Сега следвайте знаците за "Rundwanderweg" към Neu-Schellerhau. Завийте към Bärenfels по главния път и вървете вдясно по пешеходната пътека, докато църквата не се вижда.

Фантастична гледка към Щайнмайер на 804м надморска височина

Поход до мелницата за почистване

Трудност и дължина:

Много взискателна пътека
7,5 км, приблизително 3 часа ходене

път

Завийте между AHORN Waldhotel Altenberg и неговото игрище за мини голф през стълбите към Stephanshöhe. Веднъж на върха, пътеката води по Юлиус-Шмит-Щайг вляво, в посока Калеберг-Зинвалд. След около 500 м ще стигнете до Eierkuchensteig в гората, която води към Putzmühle. Тази пътека върви стръмно в долината. Ако предпочитате по-лесен вариант, можете също да тръгнете по отклонението през Zechenweg до долината. За целта следвайте пътеката по-нагоре по планината покрай убежището леко надолу към ръба на гората, след което завийте за кратко надясно, след около 100 метра завийте наляво при плантацията към Zechenweg. Следвайте спускането до Pöbelbach. Вдясно пътеката води надолу по течението за около 3 км към Putzmühle. Ще стигнете до знака Eierkuchensteig и след това ще отидете на около 300 м по-нататък до склад за дърва. На насипа се вижда стара планинска кариера. Горе в гората все още има открити могили от стари рудници. Тук прекосявате Pöbelbach и тръгвате надолу по пътеката към Putzmühle, която може да се види след около 1 км. Имотът се достига след следващия завой наляво.

Обратният път е от мелницата стръмно нагоре към Шелерхау-Баренфелс. В убежището вдясно следвайте пътеката с маркировка Grüner Punkt. Следва стръмна част с дължина малко над 300м. Вече стигнахте отново до AHORN Waldhotel Altenberg.

Състезателни шейни и писта за бобслей

Трудност и дължина:

трудно (360 метра надморска височина)
приблизително 15 км, приблизително 5 часа време за ходене

път

Започнете от срещата за пешеходен туризъм „Engel & Bergmann“. Оттам вървете към църквата, под този завой наляво по Mühlenweg към Weißeritz. Следвайте пътеката надолу по течението до знаците за пистата за бобслей. Оттук следвайте табелите към пистата за бобслей. Моля, обърнете внимание: Cross Bundesstraße 170 веднага. След това следвайте Bauweg вляво до автобусната спирка. Входът към известната състезателна шейна и писта за бобслей Altenberg е вдясно.

За връщане вървете по железопътната линия през Kohlgrundweg до кръстовището Riesengrund/Leitenweg. Посока Altenberg покрай Wettin- и Viehtrifftweg към указателните табели за Schellerhau. Вървете до пътека 31, завийте надясно и следвайте Breiten Flügelweg до началната точка в Schellerhau.

природни забележителности

Традиционен Kirchsteig, Oberbärenburg с типични къщи на Erzgebirge, протестантски параклис и един от най-взискателните състезателни писти за шейни и бобслей в света (съоръжението може да бъде посетено, възможни са и безплатни обиколки). Той е дълъг 1413 метра и е тренировъчно съоръжение за бегачи от 1987 г. в Kohlengrund между Обербаренбург и Хиршспрунг.