marathon4you.de

Текущи отчети

Вива Лас Вегас!

Нашето пътуване до САЩ тази година ни отвежда след грандиозното преживяване на Нюйоркския маратон, съчетано с едноседмична обиколка на града и три дни във Вашингтон до Невада в пустинята. Първо прекарваме един ден в Лас Вегас, преди да тръгнем на петдневно двупосочно пътуване в района на Гранд Каньон (включително езерото Пауъл, Каньонът на Антилопа, Брайс Каньон, Национален парк Сион) и след това се връщаме в Лас Вегас.

бягане

Произхождащ от мормонско селище (!), Градът обича да се нарича столицата на развлеченията в света („Столицата на развлеченията на света“) и е дом на 80% от всички жители на щата Невада. Големите тематични хотели по булевард Лас Вегас (между летището на юг и т. Нар. Стар град на север, т. Нар. „Ивица“) предлагат на пръв поглед перфектния свят на външен вид за стресирани американски граждани, които не могат да намерят време дори за Европа за седем дни или иска: Той може например Гондола над Канале Гранде (Венецианската), вечеря в Айфеловата кула (Париж-Лас Вегас), разходка по стъпките на римляните (двореца Сезари), сядане на езерото Комо (Беладжио), изживяване на вулкани (Мираж) или дори извън Европа (Дори не съм сигурен дали всички американци знаят, че това не е в Европа) египетските пирамиди. Ние, които току-що дойдохме от Ню Йорк, намираме репликата на силуета на Манхатън във формат 1: 3: Централен парк, Емпайър Стейт и Крайслер Билдинг, остров Елис, Статуя на свободата, Бруклин мост. И тези, които наистина харесват това, могат да се впуснат в тази илюзия на влакче в увеселителен парк Manhattan Express. Накратко: ние сме развълнувани!

Кралят на Rock’n’Roll, Елвис Пресли, е неотделим от грешния град („Град на греха“). Започвайки с музикалната комедия „Viva Las Vegas“, от която идва едноименната музика, която хеви метъл играчът предпочита да чува във версията ZZ Top, той се ожени тук и изнесе над половината от 1100 концерта между 1969 г. и смъртта му през 1977 г. тук . Това ни води до представленията, които определят вечерите в Лас Вегас: изброяването на всички в тяхното разнообразие би надхвърлило обхвата. Посещаваме „Вегас! Шоуто ”(има малко от всичко) и отдаваме почитта си на стария майстор Род Стюарт на един от неговите концерти. Целодневната работа преобладава в казината, които оформят сърцето на всеки хотел и на града като цяло: Тук се произвеждат въглища, а останалото е аксесоар и служи за привличане на хората и насърчаване на играта. Следователно нощувките и храненето навън са доста евтини, особено в сравнение с предишните ни спирки.

Ние - ако съм честен, повече от мен - бяхме особено привлечени от възможността да „вземем втори американски маратон с нас“ 14 дни след Ню Йорк и по този начин отново да съчетаем приятното с полезното. След пет дни, изпълнени с фантастични впечатления, се връщаме уморени в града, където абсолютно нищо не сочи за предстоящото голямо събитие. Ако пренебрегнете поразителния брой бегачи на закуска. Логично е да има по нещо за всеки, защото освен висшата дисциплина има и маратони на половина и четвърт и, както в Ню Йорк, пет. На панаира взимаме стартовите документи и ризи, които получаваме бързо и лесно благодарение на перфектната организация и безброй доброволци (общо 2300 ще чуем по-късно), рублата се търкаля като голяма ябълка, що се отнася до мърчандайзинга.

Тъй като петицата се провежда в събота, вечерта преди голямото събитие, в приятелско време в 18:00, ние също се регистрирахме за това бягане, което приемаме с комфорт, сравним с „5k Dash to the Finish Line“ в Манхатън вземете краката си. Покриваме 4,7 мили от нашия хотел Тоскана, доколкото е възможно, с монорелсата, леката релса, която минава успоредно на ивицата от големите хотели. С още 4637 други обикаляме хотел SLS, основните спонсори, и получаваме предвкусване за утрешния ден. Това също ми дава възможност да тествам нощна фотография. Катастрофа. Трябва да измисля нещо за утре, защото мигането изобщо не работи (не виждате фон) и ако го направите без него, е замъглено. Покажете преди и след това, добра грижа, това е забавно. С нашето страхотно време от 36 минути, z. Б. Поставям 2729 от 4639, без шега.

На следващия ден първото нещо, което удряме, е удар сутрин, защото сме измръзнали. Обявеното застудяване всъщност се случи, няколко градуса над нулата, съчетано с леден северен вятър, ни карат да преосмислим въпроса за облеклото. Вчера накратко, днес ще има три слоя. За нощно бягане трябва да започнем относително рано, защото четвърт маратонът на Елке („Половината от половината“) започва в 15:30 ч., Полувремената и маратонците в 16:30 ч. Какво общо има това с нощно бягане? Съвсем просто, в 17 ч. Е тъмно като мече дъно. Елке се съмнява дали ще успее да остави някои след себе си, за да не се наложи да бъде последната, но картината е като вчера вечерта: напълно различни условия от нашите. Много тежки тежести, за да бъдем предпазливи, ясно подчертават характера на събитието, но за някои това не е наистина спортно състезание. Между другото, за всички дължини на маршрута. След като Дженифър Лопес даде началния изстрел и цялата лента беше измерена, Елке измина над 10,55 км за 1:18 часа и беше доволна, че се озова в 999 от общо 2191 и по този начин през първото полувреме!

Сега трябва да изчакам още един час, треперейки, защото поради близостта на хотела ни до финалната линия се отказахме от падането на дрехите. Не на последно място заради разговора с приятен хановерчанин, времето минава относително бързо. Национален химн, раздвижи американците около мен и тръгваме. Corral by corral на всеки две минути, всеки път рестартиране. Бях поставен в 13-ти от над 30 с определено целево време от 4 часа (което и без това беше нереалистично) и тъй като никой не контролира достъпа, вземам 10-та бележка: Ако искате да сте бързи тук, подредете се отпред, в противен случай чакате безкрайно дълго и отпред стоят много хора, които не принадлежат там. Когато след 18 минути стартирам на няколкостотин метра на юг, първите вече вървят (полубегачи и маратонци започват заедно), един от тях вече се разбърква, диша тежко. Невероятен!

Светлината бързо се спуска надолу и скоро става тъмно черно. За да получа шанс дори за половин полезни снимки, използвам принципа на биатлона: забавете, намалете пулса си, издърпайте пистолета, ъ-ъ, извадете фотоапарата си, насочете се, задръжте дъха си, дръпнете спусъка и запазете максимално спокойствие. За съжаление резултатите все още са скромни. След първа миля правим известния в САЩ обратен завой и започваме да навиваме лентата отдолу. Това, което можете да видите, е най-доброто: подминавате всички страхотни тематични хотели, пред които се тълпят хиляди и хиляди ентусиазирани зрители. Това е наистина голямо кино за първите десет км!

Започваме от залива Мандалай, следван от Луксор с пирамида и сфинкс. Първата от няколко рок групи вдъхновява г-н Bernath с удрящи рифове, а следват колоритният Excalibur и чукът par excellence, Ню Йорк - Ню Йорк и др. а. със Статуята на свободата, Бруклинския мост, брилянтно влакче в увеселителен парк и силует на Манхатън, на който наскоро се възхищавахме на живо и в цвят. И особено в реалния живот! Тогава Монте Карло, MGM с гигантски лъвове, Планета Холивуд, Ария, Париж Лас Вегас с Айфеловата кула и Триумфалната арка, Беладжио - о, вечерните фонтани са просто неописуеми! Вляво е дворецът Cesars с Форум, Колизеум и неговите 27 000 служители, вдясно Фламинго, след това Мираж, Островът на съкровищата, Венецианският с Campanile, Мостът Риалто и Гранд канал вкл. Морето от светлини е гигантско, жалко е, че дори не мога да започна да го улавям вместо вас. Изводът е формиран от цирковия цирк и високата 383 м наблюдателна кула в САЩ, Стратосферната кула. Уфф, сега поемете дълбоко въздух, окото се нуждае от релаксация!

Така че е съвсем правилно за нас да бъде малко по-тихо. Но не за дълго, защото след редица от известните сватбени „параклиси“ следва следващата висока точка, след като половинките, с които бягахме заедно, бяха отклонени вляво и след заобиколен път обратно: Улица Фримонт. Това е мястото, където е „старият” Лас Вегас, Лас Вегас, преди първите големи тематични хотели да бъдат построени по-на юг. Голяма част от него е покрита и осветена, това е вторият път, когато целият ад се разчупва и шоутата са от дневен ред. Удивително е да можеш да минеш оттук!

След това, след девет мили от 26, нещата отново се успокоиха. За да бъдем по-точни: Много по-тихи. За да бъдем точни: всъщност твърде тихо, защото има запълващи километри или мили и много от тях. Той върви направо като свещ, видима на километри (доколкото тъмнината го позволява), при насрещно движение по понякога трилентови пътища (във всяка посока!) На запад и север. Те обикновено са добре осветени, малко по-тъмните секции са осветени като ярки като ден с големи усилия с помощта на силови агрегати и гигантски лампи. Това не само има предимства, защото е трудно да се намери тих ъгъл, за да се отървете от нещо. В САЩ това се мрази, вездесъщата полиция смята, че това не е никак смешно и хората се изправят на опашка пред Dixis, наречена Porta Potties тук.

Не искам да злоупотребявам с тези дълги, самотни километри, но умственото предизвикателство е огромно и не става по-малко, колкото по-дълго бягате. Те обаче много се опитват да ни помогнат: всеки има нещо за пиене за половин време (вода и Gatorade, „Geedoraid!“), Барове и други неща също са на разположение, стига да съм ги видял правилно. Придържам се към нулевата калория за трети пореден път и почти ще корабокрушен. Няколко ленти, малко цветно осветление, особено в полувремето (повратна точка), няколко създатели на настроение предоставят малко разнообразие. Това, което ме облекчава в края на 21-ва миля, е преминаването през улица Фремонт за втори път, този път в обратна посока. Въпреки студа, редица фенове отново са там, искат да бъдат аплодирани и да осигурят кратко високо настроение.