Уикенд пътуване до Милано за трима

Пътувахме до Милано с влак през уикенда. Краткото ни пътуване до Италия беше прекрасно, много вдъхновяващо и определено скоро ще посетим отново Милано!

Пътувахме с най-малката ни дъщеря, докато на по-големите ни деца беше позволено да нощуват с баба и дядо.

Пътуване до Милано

С дете и малко багаж поехме с влака за Италия в събота сутринта в 6:30 сутринта с директен влак. След Генуа, четири часа с влак, вече бяхме в средата на Милано и успяхме да се настаним в нашия хотел. Избрахме хотел M Gallery La Gare, защото на практика се намира близо до гарата.

След кратко пътуване до хотела, тримата попитахме за Милано. До центъра на града (Centro storico) може да се стигне бързо и лесно от гарата с метро. Ние обаче обичаме да изследваме градовете пеша и сме изминали около три километра.

уикенд
Г-жа Flury/Galleria Vittorio Emanuele II

Разглеждане на забележителности и храна/1-ви ден

Като първи акцент се разходихме из Galleria Vittorio Emanuele II. Галерията е впечатляваща, но вече е много пълна в събота по обяд. Точно до него се намира Дуомо ди Милано, катедралата на Милано. Катедралата е красива, но е и туристически център на града, а също и пълна с туристи през февруари.

пътуване
Г-жа Флури/Дуомо ди Милано

Затова бързо напуснахме площада към търговския център La Rinascente. Там на терасата на покрива на 8-ми етаж с изглед към катедралата хапнахме вкусно и се насладихме на първия си Aperol Spritz. След това се разходихме по по-тихите улици на стария град, насладихме се на еспресо в типични италиански кафе-барове и посетихме детска площадка в Джардина Перего (Via dei Giardini, 6, 20121 Милано) с дъщеря ни.

За нашата вечеря наистина искахме да опитаме Eataly (Piazza Venticinque Aprile, 10, 20121 Милано). Чували сме много за тази успешна концепция за храна и бяхме доволни от предложението. Насладихме се на фантастична пица и вкусна паста и се върнахме до хотела след десерта.

пътуване
Мисис Флури/Ейтли

Разглеждане на забележителности и храна/2-ри ден

За щастие дъщеря ни се радваше на хотела и можехме да спим до 8:30 в неделя. Укрепени от закуската в хотела, тръгнахме към Кастело Сфорцеско (Пиаца Кастело, 20121 Милано). Този средновековен замък е бил част от градските укрепления на Милано и е впечатляващ. Дъщеря ни също беше очарована от различните сгради и паркове и се забавлявахме да откриваме всичко заедно.

уикенд
Г-жа Флури/Кастело Сфорцеско

Всъщност в Кастело има много музеи и бих искал да посетя изложбата на Михаелангело, но вероятно нямаше да е особено подходящо за деца и реших да не го направя. След посещението се отдадохме на миньони и еспресо в кафене Бонила (Via dei Bossi, 10, 20121 Милано).

Госпожа Флури/Кафене Бонила

По пътя към гарата открихме ресторант Soulgreen с веганска и безглутенова кухня. Случайно попаднахме на това място и бяхме развълнувани от веганските ястия и вдъхновяващата атмосфера в мястото.

милано
Г-жа Flury/Soulgreen Milano

Друг акцент за мен в Милано е монументалната жп гара със своите впечатляващи зали на гарата. Струва си да сте там няколко минути преди влакът да тръгне, за да влезе в сградата.

В 15:25 ч. Се върнахме с влака за Базел и се прибрахме навреме, за да приберем всичките си деца в леглото в неделя вечер.

В заключение, силно препоръчително е кратко пътуване, за да се вдъхновите от италианската лекота и италианската храна през уикенда.

PS: Пътуването беше планирано от мен и не е спонсорирано.