Младежка пожарна бригада Франкфурт на Майн - 15

• Основен курс
    • Права и задължения
    • Методология, дидактика, реторика
    • Обучение за безопасност при шофиране
    • Фото работилница
  • Връзки и партньори
    • партньор
    • Наляво

15-та германско-руска младежка среща в Саратов

Младежка група с общо 28 участници ще бъде в Саратов/Русия от 25 юли до 8 август 2009 г. Прочетете актуалните ежедневни отчети тук.

Както и в предишните дни, бяхме събудени точно в осем и половина от Алекс.

След обилна закуска получихме информация за останалата част от деня. Това включваше волейболна игра за всички срещу руските надзорници и генералната репетиция за днешното сбогуване с младите хора от Берйоска.След напрегната и повече от силно загубена волейболна игра, първо трябваше да презаредим батериите си, което направихме на вкусен обяд. След обяд беше от 13 до 15 часа

Обедна почивка, която почти всеки постигна с добра порция сън. След това отново имахме свободно време, което всеки от нас използва по различен начин. Около 19.30 ч. Отидохме на арената, където се проведе празничното сбогуване с останалите руски групи.Програмата включваше скечове, песни и други забавни игри и накрая хубава заря. Последната дискотека от тазгодишното пътуване беше обявена около 23:00. Някои от нас използваха това, за да обменят информация и адреси с руските деца.

Днес, сряда, бяхме събудени в 8:00 сутринта от Алекс без музика.

След приятна закуска получихме важни актуализации за първите часове на деня. .

В 13 ч. Имаше вкусен обяд .

След кратка обедна почивка се срещнахме отново за тренировка .

В 16 ч. Дойде MYC (Министерството на борбата с бедствията), защото днес големият Там руски пожарникар изпя две песни, едната от които беше написана сам.

След няколко забавни игри, като бързо обличане или отговаряне на въпроси,

влязохме в гората, където се борихме с нашите състезания, където за съжаление се озовахме завързани.След това имаше вечеря, по време на която ни извикаха навън, защото шарнирната мачта завъртя няколко обиколки за нас .

След като кацнахме здрави и здрави J, трябваше да се върнем на арената за нашите

За събиране на награди и почести. За да приключи вечерта, дискотеката отново започна в 21:00 и продължи до 23:00. Всички си легнахме в 23:30. .

Събудихме се в 8 часа сутринта. След като се облякохме и бяхме будни, доколкото беше възможно, закусихме. След това състезателният екип отиде на арената, за да тренира марш за деня на пожарната.

Както винаги, бяхме събудени сутрин и закусихме. По време на „актуализацията“ научихме, че ще сме в турнир по волейбол в 10:30 сутринта, така че спортистите се преоблечеха и отидоха на спортното игрище. След 5 мача беше 2: 3 за отбора от Берйоска и отидохме на обяд.

След като сварихме картофи и месо на пара, си взехме почивка за обяд. След друго хранене в 16:00, състезателната група отиде да тренира за състезанието на 5 август.Другата част се върна в групите, както и предишния ден.

След това подготвихме всичко за „Германската вечер“.

Както винаги показахме „Stadtfrau Landfrau“ и „Mana Mana“ от Muppet Show отново беше там.

И така, след вечеря се отправихме към арената.

В отговор на първото ни представяне руснаците грабнаха реквизита ни и се опитаха да направят същото. След няколко игри като теглене на въже, прекарване на топка за тенис на маса през B-тръбата или изваждане на тръбата и пренавиване, тя отново се върна в дискотека.

По-късно имаше и лагерен огън с бисквити и мътеница, но той беше кратък, защото трябваше да станем рано на следващата сутрин. Така се приготвихме за лягане и заспахме.

След закуска ни беше позволено да се насладим на лукса на истинска руска улица. Постигнахме целта си с няколко възходи и падения.

На голям стадион се срещнахме със спортистите от младежката пожарна и също така успяхме да опитаме техните упражнения. Изкачването на стената на кулата за упражнения с помощта на стълба с кука беше впечатляващо. Това обаче беше проектирано по различен начин. Най-младите стартират с кратък спринт и се изкачват по вече прикрепения Hakenleiten. По-големите взеха стълбата със себе си по време на спринта.

Също така можехме да видим как се прави удължителна стълба в рамките на няколко секунди. Интересна беше и руската щафета, която успешно завършихме. Това се състоеше от четири раздела. В първата част трябваше да се изкачите над къща, във втората част трябваше да прескочите стена от дъска. Третата част беше изграждането на маркуч с преодоляване на балансираща греда, а четвъртата част беше гасене на пожар с пожарогасител.

След това се върнахме да обядваме. По пътя бързо направихме малки пазарувания. Следобед практикувахме приказката „Хензел и Гретел“ и танц за вечерта. Изпихме кафето и отидохме в детските групи, в които преди това бяхме разделени. Прекарахме час или повече в игри.

В 19 ч. Всички се върнаха за вечеря. След това отидохме на арената, за да участваме в състезанието на приказната вечер с нашето представление. Взехме второ място.

Тази вечер посетихме и дискотеката и кафенето. След вечеря всички бавно се върнаха по леглата си.

Петък, 31 юли 2009 г.

Бяхме събудени в 8 часа с песен от Алекс и закусихме.

След това ни откараха до Министерството на борбата с бедствията, където се занимавахме с историята на руската пожарна служба. Междувременно ръководителят на делегацията се срещна с генерала от руската пожарна.

В края на обиколката в министерството разгледахме автомобилния парк на охраната и наблюдавахме как охранителите подават пробна аларма.

След това отидохме в близкия парк,

тъй като ръководството на делегацията все още беше заето.

Когато това приключи, отидохме заедно до Берйоска

дръпна назад и яде

След това имаше футболен мач между звездната селекция

на екипа на Берйоска и нашия екип.

За съжаление не в наша полза .

Вечерта имаше един вид лагерна олимпиада, където ние

стигна до равенство срещу отбора на Берйоска.

Първата ни сутрин в Саратов започна с 7 часа сутринта. За мнозина това беше посред нощ, но те казаха, че трябва да сме в 8 часа на „Lustigen Platz“/арена за сутрешни упражнения. Но „руският фактор“ привлече вниманието ни още първия ден. Тази сутрин нямаше сутрешно упражнение. Тъй като младите хора са будни, помислиха надзирателите, ние правим собствени сутрешни упражнения. Тичахме няколко обиколки около спортното игрище и играехме игри, за да се събудим.

Когато беше 9 часа, отидохме да закусим.

След закуска всички групи се събраха в гората, за да отпразнуват Деня на гората. В гората поздравихме горския бог и „изчистихме“ горското дъно с игра на скорост. Коя група събира най-много шишарки, за съжаление нямахме най-голямата купчина, но кой обича да почиства?.

След няколко малки игри групите отидоха на различни станции. Те се състоели от славянска игра на отгатване, яздене на коне, опит за прерязване на връзки със завързани очи и жена от градския музей, която ни запозна с Чернишевски, известен писател от Саратов.

Обядът беше в 13 ч., Така че трябваше бавно да се връщаме. Според статистиката около обяд е най-ниската точка на човешкото тяло. И беше абсолютно същото, всички бяха уморени. Тъй като имахме време до 16 часа, някои използваха времето, за да наваксат съня от тази сутрин, други бяха заети на сянка.

Следобед отидохме при руската младеж и играхме с и срещу тях руски вариант на dodgeball (снайперист), волейбол и играта на картофи, което е нещо като прасе в средата.

По някое време Мичи дотича развълнуван и каза, че трябва да дойдем на вечеря, но това се оказа фалшива тревога. Тъй като еуфорията от играта беше толкова висока, бързо изиграхме кръг. За съжаление тази обиколка приключи по-бързо, отколкото си мислехме и отидохме на вечеря.

След вечерята дискотеката отново беше по реда на деня на „забавното място“. Днес това не продължи толкова дълго, но още две деца бяха поздравени за рождения им ден.

След нощната закуска беше обявено пижамното парти на Джан, последвано от лягане.

След една, за някои повече, за други по-малко, комфортна нощ във влака, бяхме събудени в половин девет. В зависимост от обстоятелствата се освежихме, доколкото можахме, закусихме и изминахме времето, преди да пристигнем в Саратов.

След пристигането ни бяхме посрещнати горещо от управителя на лагера Борис. Нашите куфари бяха прибрани във фургон, бяхме разделени на 2 автобуса и откарани до ваканционния лагер Берйоска по „отличните“ улици на Саратов. Пред къщата, където ще прекараме дните, в които някои деца стояха да ни поздравят, момичетата получиха рози, а момчетата се ръкуваха.

Преместихме се в стаите си и след няколко разногласия всички получиха стая. Имахме свободно време до вечерта и освен хранене не се случи много. Участвахме във вечерната програма на лагера, бяха показани много игри и танци и след първоначалната срамежливост също взехме участие.

Всичко беше забавно, в края на вечерта всички бяхме изпотени, но тъй като дискотеката беше веднага след това, останахме точно там и изминахме времето танцувайки. В десет и половина се върнахме в къщата си, ядохме бисквитки и пиехме мътеница. В 12 часа беше почивка в леглото и всеки трябваше да отиде в стаите си.

Бяхме събудени в 7:00 сутринта Преживяхме първата ни нощ в Москва невредими.